tisdag 13 december 2011

Lucia..

Tiden rusar bara iväg och idag är det Lucia..
Känner ingen direkt stämning i år, jag som brukar bli rörd till tårar
av sångerna och allt det vackra :))
Känner en viss stress, det är mycket som ska göras
inför juletiden som nalkas,
och även om jag släpper mer och mer på alla måsten
så vill jag iaf ha det lite grann på mitt sätt :))
och eftersom jag nu även står för middagarna till mina föräldrar,
så känner jag en viss press, på att det måste bli gott också
och även lite på deras sätt, pust och stön :))

JAG ÄR STARK
(....när jag 
orkar....)

Snart fyller Wilda 1 år
och jag känner en viss stress med det också
Har halkat efter rejält med träningen...
Har fastnat i den återkommande tanken  
"Nu-har-saker-och-ting-lugnat-ner-sig-och-alla-bekymmer-har-landat"
  Så i morgon kör vi :/ 

Har ju varit ett sporadiskt bloggande på sistone,
så jag vet inte riktigt när jag sätter mig här igen...
Så jag vill passa på
att önska Er alla
En God Jul Och Gott Nytt År!!!
genom att ni klickar på länken nedan, så sött ;)



Carpe Diem






2 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Det är lätt att känna sig stressad i dessa tider av olika anledningar!

Men allt kommer att bli bra, ska du se! :)

Living Soul sa...

Lucia kommer nästa år också så tänd ett ljus så länge,tänd ett ljus,andas djupt och lugnt.Du ska inte behöva känna stress.Ring till någon som förstår.Dom är inte så långt borta.Lev i Nuet,lev i Julen.Den där Goda.Roligt att du skrivit i din blogg...kanske det vore på tiden för mig också.
Och allt ska bli bra. *kram*