torsdag 26 januari 2012

Lite bilder har jag iaf :)

Tog några bilder igår som jag vill dela med mig av
i dessa tider av total bloggtorka..
Vildhjärtat älskar verkligen att busa i snön..
Hon far som ett yrväder än hit och än dit.
Bara matte som bär på den eviga längtan efter vår...
Är jag lycklig,är det härligt,är jag stark ♥!!!
Tack Lillith, för den träffande beskrivningen 
av Wilda in action, så passande 
att jag nästan kan höra Wilda uttala dem :))
För lycklig är hon, härligt är det och stor och stark som få :))





















3 kommentarer:

Living Soul sa...

O,ja!bloggen!Känner också att det är dags att slå sig ned med den där gåsapennan igen.Finns ju så mycket man vill skriva om.Din fina Wilda gör sig fint på bild också och hon är säkert både lycklig,stark och lekfull!! <3

Wilda Och Marie sa...

Ja, finaste Wilda..är precis inkommna efter en härlig liten runda i solskenet med massor av bus i snön..men nu ska jag minsann besöka dig :)

Anki sa...

Åhh va fin hon är Wilda.
Underbar blogg du har.

Kikar inom fler ggr & följer er här inne. :)

Mvh
Anki