onsdag 17 augusti 2011

TÄVLING :) Vinn ett egendesignat halsband :))

Klicka på bilden ovan, om du vill vinna Hannas egendesignade halsband :) Tävlingen pågår till 24/8
Länk till hennes blogg hittar ni under bloggarna till hö, och även HÄR :))

Kul!! Fast jag hoppas ju, att det är JAG som vinner... Hahahaa!!

Nu över till något helt annat...
Igår skulle vi till klubben och träna...men fick stanna hemma pga löpet..
Alla träningsvänner är hanar....Såååå det hade väl varit lite väl taskigt,
om Wilda skulle förvandlas till en fresterska :))
Känns ju lite trist, men vi tog oss en rejäl skogsrunda istället
och det uppskattades mycket av både
Mio och Wilda så det känns ok iaf :)

Nu sitter det!! Sitt och ligg utan några som helst dubbelkommandon...
Kan tom viska fram det :))
Känns riktigt bra faktiskt ^^ ^^
Det var faktiskt så att jag läste F.Steens blogg 
och han tog upp denna träning, 
tipset han gav var att utnyttja träning, i samband maten.. 
Enkelt,praktiskt och snabb inlärning, som sitter som gjuten :)

Ikväll blir det ny långrunda..Så ska jag hinna hem
innan det är mörkt så får jag nog skynda på...

Ha en fin kväll!!

Carpe Diem

6 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Vilka fina halsband :)

Jag behöver dock inte tävla om sådan eftersom min sambo gör egna :P

Living Soul sa...

Ja, jättefina halsband. Men som du vet...jag behöver inget sådant mer. Fast det är en fin blogg hon har. Som du:)

Living Soul sa...

*glömde...Vad duktiga ni är, båda två!

Wilda Och Marie sa...

Henrik..då har du massor av sådana då :))
Lillith...Jo jag vet ♥ Och Tack ♥

Henrik Olsson sa...

Nja, någon hög med halsband är det inte, men man lider väl ingen brist! :P

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Sv: Tack så mycket! :)