tisdag 16 augusti 2011

Bara att gilla läget och vänja sig :)

Njuter av ben ;)

kompisar ♥
Igår fick Wilda sitt fina tikskydd men vad händer
när man vänder ryggen till..??
Bindan blir fram pillad och 25% är hittad i småbitar,
resterande 75% är borta :(
Fått rådet att köpa hem parafinolja och ge en skvätt av,om ifall att.
Så det har jag smsat Peter om att ha med sig hem...

Hoppas verkligen att löpet inte drar ut på tiden :)
Fast jag tycker det går bättre nu...Hittills har hon bara pillat 
ut bindan en gång idag, så det är ju en klar förbättring :))
Är väl bara att gilla läget och vänja sig antar jag..
Det lär ju bli fler löp :))
Och det hoppas man ju verkligen på.. Hahahaha :)

Ha en bra dag med era fyrbenta vänner ♥

Carpe Diem

8 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Oj, kan dem ligga så nära varandra och tugga på ben :P

Min tik hade tagit hanens direkt :P

Sv: jag har ingen exakt koll på hur länge hon löper, men det känns väldigt länge i alla fall :P

Man får springa efter henne med moppen!

Living Soul sa...

Lättnad! ut kom saken och så är det lugn och ro igen :)) Men jag antar att du vänjer dig med dessa tider och allt vad de innebär. Hälsa vovvarna. *kram*

Wilda Och Marie sa...

Henrik..låter jobbigt med moppen :)
enklare med tikskydd :)

Lillith...Ja,vad säger man..lite orolig blir man ju allt..Jo såklart vänjer man sig i sinom tid ♥

Henrik Olsson sa...

Sv: Ja, innerst inne så gillar nog Debbie att träna lite extra :P

Hanna aka Lilla My sa...

Vilka sötnosar <3

Wilda Och Marie sa...

Tack Hanna, mina älsklingar ♥

Rapport´s Unni sa...

Hej! Unni löpte 3 veckor. Vi åker till klubben å tränar med gänget fast Unni löper. Hanarna ska väl lära sej?

Wilda Och Marie sa...

Vad skönt att få träna ändå..Var inte de med hanhundar gnälliga då..??
Fungerade det bra..??
Tycker också hanarna får lära sig :))