tisdag 20 september 2011

Mycket att ta igen :/

Är nog back med precis allt nu....
Men i lördags var vi nästan hela dagen på spårkurs,
Underbart att få en andningspaus och
bara få tänka på sig själv och Wilda.
På kvällen var man så där skönt trött, som man bara är 
när man varit ute en hel dag, härligt!!

Men verkligheten kommer ifatt alldeles för fort..
Min mamma har idag varit på sjukhuset i en vecka, en jobbig vecka för oss alla!!
Undrar i mitt stilla sinne hur detta ska gå och om det finns ett lyckligt slut...
Men man får försöka att tänka positivt tills man ser motsatsen, men det är så svårt!!

Om allt blir som planerat så ska jag till klubben 
ikväll för att träna lydnad, ska bli så roligt!!!
Vår träning har ju gått en aning på halvfart den sista tiden, 
så jag och Wilda får nu backa några veckor, 
och göra om, så det blir rätt igen..
Men det ska vi nog fixa och ta igen...hoppas jag!

Ta väl hand om er och era fyrbenta vänner!

Carpe Diem

3 kommentarer:

bätthan sa...

Inte så konstigt om det har gått på halvfart med träningen, du har ju haft och har dina tankar hos din mamma. Hoppas allt kommer att bli bra med henne (vet ju inte vad som hänt henne) men hoppas iaf av hela mitt hjärta. Hälsa din mamma nästa gång ni ses.
Lycka till med träningen ikväll min vän.
Sänder dom varmaste kramar ♥ ♥ ♥

Living Soul sa...

Man får stötta varandra, som du sa en gång i telefon. Så det gör vi.

<3

Wilda Och Marie sa...

Ja, jag hoppas också,Bätthan ♥
Syster, precis så är det ♥