lördag 3 september 2011

Jodå, jag lever :))

Värst vad tiden går, men jag är vid liv :))
Men det har varit väldigt mycket runt omkring, 
så som det kan bli ibland för oss alla..
Så det har inte funnits någon som helst inspiration
och då är det lika bra att låta det vara.

Vår träning har väl gått lite sisådär sedan löpet, 
som varade i veckorna tre :)
Problemet är väl att hon lyssnar väldigt dåligt 
och så har det varit sen sist jag skrev..
Jobbigt, jobbigt och vet inte riktigt om det
är hormonsvallningar eller någon trotsålder,
Wilda är 8½ mån nu.
Så det jag gör mest nu, är att repetera och repetera :)
Sitt-ligg-stå-fot som hon plötsligt blandar ihop ibland.
Mellan våra små träningspass försöker jag plugga in bildredigering
som jag är alldeles för trög för...Hahaha :)
Men trägen vinner sägs det.
Fotografering är ju så roligt men det krävs en del 
för att kunna behålla dem alla eftersom de tar så stor plats..
Jajja..jag lär väl mig så småningom :)

Önskar er alla en bra helg ♥

Carpe Diem


4 kommentarer:

bätthan sa...

Du är inte ensam om att inte uppdatera bloggen allt för ofta, men man har ju annat att göra eller så infinner sig inte inspirationen ;)
Tror nog lilla Wilda har hamnat i trotsåldern, hundar är väl ungefär som små barn i det fallet ;)
Önskar dig och Wilda en fin helg..
Kramar och så puss på nosen till Wilda :) / Bätthan

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Ibland blir det så att tiden går lite väl fort, så man inte hinne med allt man skulle vilja :)

Sv. Ja, här ligger man inte på latsidan :P

Living Soul sa...

Så roligt att du är tillbaka med bloggandet igen. Och jag tycker det låter så roligt det du berättar om för att ha hand om sina älskade hundar,fotografera och lära sig hantera bilder, promenara i skogen o så..mitt i gnistrande livet,det kan väl bara vara bra! ;))

Catti sa...

Det blir väl tyvärr lätt så att man inte hinner med allt som man skulle vilja hinna med :( Men man får göra sitt bästa, men inte glömma att ha roligt undertiden :)
/Catti