onsdag 3 augusti 2011

Vi missade det bästa på SSM

Allt de som man ville se på SSM, missade vi :(
På lördag fm var det modprov,som
sedvanligt började med hanarna, vi hann se den sista, 
sen var det lunchuppehåll innan tikarna skulle in..
Men de såg jag iaf :) 
Är fortfarande förälskad i Mannos Xoxi ;)
som det först var meningen jag skulle haft valp efter..
Det var väl ödet att där inga blev, för då hade 
jag ju inte fått lära känna mitt Vildhjärta ♥
 Men Elisabeth och Xoxi har gjort ett fantastiskt jobb...Tycker jag!
Att vi var så sena berodde på att vi var totalt off,
efter fredagens utställningstjohej och kvällens utsvävningar ;)
så vi sov lite längre och unnade oss en stor lång frukost,
innan vi tog oss ner till SSMplatsen. 
Bara för att upptäcka att vi totalt missat hanarna..

På söndag em var det bruksklasserna, men de missade vi också :(
Det var mkt varmt den dagen och Wilda var totalt slut,
så vi beslutade oss för att köra hem!
Och det var riktigt surt, men med facit på hand ett klokt beslut!
Läste sen att Xoxi fick VA 5 igen, precis som i fjor :)

Igår var vi och tränade på klubben...
Lite extra roligt eftersom det gick så himla bra. Nöjd!!! :)

Men i natt fick vi hastigt upp,Wilda blev dålig 
och kräktes, är fortfarande inte riktigt 100, men tack-och-lov 
så mkt bättre redan..
Antar att det är detsamma som Mio hade,
natten till måndag då var det han som var dålig, 
ända fram till kvällen sen vände det.

Carpe Diem





4 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Synd att ni missade hanarna, men kanske var kvällen så trevlig att det väger upp :)

Wilda Och Marie sa...

Och så trist att missa bruksklasserna :/

Henrik Olsson sa...

Sv: Japp, det kommer en utförlig rapport på denna produkten någon gång längre fram :)

Living Soul sa...

Ja, det är så roligt att ni alla har roligt :) och jag läser med glädje. Fast ibland undrar jag lite om Wilda och Mio förstår din nervositet och uppspeldhet....hm...Inte vet väl de om att de ska vara vackrast och klokast och allt. De känner bara vibrationerna. Kramar till er alla o hjärtan..som jag fortfarande inte lärt mig rita i rutan.Suck. *hjärta*