onsdag 27 juli 2011

SSM nästa ----->

En tanke till Norge på SSM invigningsdag ♥

Imorgon bär det av till SSM, och jag känner mig hopplöst efter idag.
Varit en stressig dag!
Har inte hunnit packa ner allt och jag känner mig väldigt oorganiserad för tillfället.
brukar vanligtvis börja i väldigt god tid så man inte ska missa något...
Packar som vanligt för mycket :) men hellre det, än att stå utan något viktigt *S*

Ska bli roligt att få träffa Wildas uppfödare, Henriette och Glenn.
Undrar vad de ska tycka om Vildhjärtat nu, 
hon är lång och mkt gänglig, med nästan obefintlig päls :))
Kan man visa henne så..?? *fniss*

Jajja, vi får se :) 
Nu ska vi sova vår skönhetssömn :) 
om det nu går...

Carpe Diem




1 kommentar:

Living Soul sa...

Visst har du väl saknat mig? men nu är jag här igen :) Så kan det gå med det där med Com hem! Måste vara det dummaste påhitt o sen ingen telefon heller. Trött! Men hoppas er resa har gått bra och att Vilda gjort er stolta, som vanligt. *kram,lilla syster där*