måndag 12 september 2011

Bara för skrivandet skull...

Ja, nu känns det som att jag bör skriva, 
bara för skrivandets skull :)

Det jag borde skriva om är ju livet med Wilda...
Men har egentligen ingen lust!

Träningen går på halvfart just nu,
Vi ältar det vanliga och har inte plockat in något nytt...
Igår så åskade och regnade det så kraftigt att 
man inte hör något annat än just regnet..
Såklart ville Wilda ut..först tyckte hon det var lite roligt och busigt,
men redan efter bara några sekunder, så ville hon in..
Denna korta tid resulterade iaf i en dyngsur vovve :)

Ovädret varade inte så länge, högst en timme.
Efter åska, så brukar luften vara så skön, men inte
igår..den kvava klibbiga luften var kvar..
Kändes som om all syre tagit slut..

Men vi tog oss iaf en lång skogspromenad och 
dofterna i skogen var helt underbara även om
vi pustade och stånkade av värmen och syrebristen :))

Det är mycket som händer här nu...
Min mamma är sjuk ♥
  jag tycker hon blivit så mycket sämre den sista veckan..
har försökt tvinga henne till sjukhus, hela veckan,
men nej, hon är envis,hon vill inte åka in akut.
Men imorgon har vi iaf en tid och jag ska köra henne..
Är så orolig!!!!

Carpe Diem

4 kommentarer:

Living Soul sa...

Sitter och ser på dina ord.Känns i hjärtat men inga ord kommer. *kram*

Maria sa...

Jag saknar ord...men hoppas din mamma blir frisk igen <3 Kram.

bätthan sa...

Förstår så väl din oro vännen. Hoppas allt ska gå bra iaf.. Hälsa mamma och ge henne en kram från mig.
Tänker på er alla.
Varma Kramar från mig ♥

Wilda Och Marie sa...

Tack ♥♥♥